eye                     
   
 

Bugungi kunda reklama faqatgina sotuv hajmini ko'paytirish vositasi emas, balki zamonaviy tendensiyani aniqlab beruvchi, dunyoqarashni shakllantiruvchi, hayotdagi afzalliklarni aniqlab beruvchi kuchli vositaga aylandi. Reklama odamlarning nozik tomonlariga ta'sir qilish orqali ularni  manipulyatsiya qilish imkonini bermoqda! Sotuv hajmlarini oshirish istagida bo'lganlar avvalo iste'molchilarda ma'lum bir mahsulotni olish ishtiyoqini uyg'otishlari lozim. Bugungi kunda odamlarni kimgadir foydali bo'lgan narsalarga ishontirishmoqda.

Ushbu masalaning qay darajada mamlakatimiz uchun dolzarbligi va reklama jamiyatga qanchalik ta'sir o'tkazishi mumkinligi haqidagi Davlat raqobat qo'mitasining Reklama faoliyatini nazorat qilish va iste'molchilarning huquqlarini himoya qilish boshqarmasi boshlig'i  Dilshod Azimov bilan suhbatni e'tiboringizga havola etamiz.

Ushbu suhbatning to'liq matni bilan (журнал Экономическое Обозрение № 11 (191) 2015)) orqali tanishishingiz mumkin.

Davlat raqobat qo'mitasi matbuot xizmati

??????? Orphus